Кафедра експертизи харчових продуктiв НУХТ

8 жовтня 2014 року на кафедрі експертизи харчових продуктів відбувся науково-методичний міжкафедральний семінар «Вдосконалення форм взаємозв’язку університетської освіти з практичною підготовкою товарознавців».

        Семінар був проведений спільно з фахівцями кафедри маркетингу як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти.         З доповідями виступили та у обговоренні питань практичної підготовки фахівців з товарознавства взяли участь: професор кафедри експертизи харчових продуктів, д.т.н. Тетяна Артюх, завідувач кафедри маркетингу, професор, д.е.н. Олена Сологуб, доценти кафедри експертизи харчових продуктів, к.т.н. Оксана Шульга, Наталія Рябченко, старший викладач кафедри маркетингу Світлана Розумій та інші викладачі.

Як підсумок роботи семінару розроблено перспективний план дій та визначені форми взаємозв‘язку університетської освіти з практичною підготовкою товарознавців, які полягають у такому: удосконалення структури та змісту наскрізної програми практики товарознавців, яка включає вступ до фаху, навчальну, виробничу та переддипломні практики; виконання кваліфікаційних дипломів бакалаврів і магістрів під замовлення підприємств та організацій з фаху; як результат виробничої практики - підготовка і обговорення господарських ситуацій (кейсів), із запрошенням на захист керівників відповідних організацій та підприємств; проведення конференцій, круглих столів тощо з залученням фахівців-практиків; залучення до навчального процесу керівників-практиків на систематичній основі; укладання договорів та співробітництво з професійними підприємствами та організаціями з фаху; виконання бізнес-проектів, дослідницьких проектів (за кошти бізнесу і грантів); проведення спільних семінарів-тренінгів; підготовка спільних наукових статей і монографій за участю представників освіти, науки і практики; участь у проведення днів кар‘єри; виконання індивідуальних проектів по навчальних дисциплінах на відпрацювання практичних навичок; обов‘язкове використання в підготовці наукових праць і кваліфікаційних робіт первинної маркетингової інформації, що передбачає обов‘язкове дослідження практики; захист магістерських робіт на підприємствах галузі.